8 Nov 2009

New Nikon D3000 :))



omg! hahhaa. i wna shared my story to u guys ! :D hehe. Dat day masa pegi ulu yam tuh, Farid 1st time ouh tak melekat dengan aku. Kalau tak, sure die melekat je dengan aku. Ni la first time die sentiasa menghilang dari aku. hahaa. Sekali tup tup tengok amir kasi pinjam die punye camera Olympus DSLR tuh kat farid. So Farid happy la snap sana snap sini. Then balik je dari ulu yam tuh, time aku ngan die tgah lepak2 minum die syok story pasal camera gambar camera gambar =.= hahaa. And cakap dengan aku nak mintak mama abah belikan kamera n so on. Aku pk die tak betol2 just play2.


Last2, amek ko tup tup ta sampai seminggu, semalam die pegi beli kamera macam DSLR ! Tu dia !! grrr.. kalah aku. Aku yang wartawan ni pun tak dapat lagi kamera. Tapi pakcik askar aku ni dah beli dulu. hahaha :)) comel je. N, kamera yang die beli kamera jenama Nikon D3000. N korang boleh tengok display kat atas. Seriously harga die memang berpatutan sangat n function die sangat best duhh. Aku rasa nak beli tapi korang support boleh a. hahaha :DD sabar sabar.. hehe. Btw, papepun, Farid happy dah sebab die dah dapat kamera yang die nak sangat. N, aku pun happy sebab aku leh jadi model die selalu. haha. N tadi aku baru balik photoshoot dengan Farid Amir n Eyqa. Amir banyak ajar Farid tentang kamera. :) Cayo2 sayang ! i noe u can b a good photoghrapher in future even sayang just nak make it as ur hobby. Im support u sayang ! :)



* I'll waiting my time lak untuk kuarkan DSLR ! canon or nikon best ?? hahaha :))


0 gula-gula diterima :):

Post a Comment

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook