6 Aug 2009

Apabila aku menjadi model...





hahaha. Inilahh antara hasil2 apabila aku menjadi model. hahhaa. Baru belajar mehh. 1st time. Memang la tak cantek. :P Tapi apa aku kesahh. hahaa.

Btw, tanks too my photoghrapher Shafirol Amir. Jasamu dikenangg. :)) haha. Amir, mana gajii aku ??? hahhaha. :p Tanks juga kat Elinn kerana kau telah meminjamkann baju kau kat aku. hahaha. Dress besar kat atas tuhh dress die a. Aku main pakai je. Tengok depan2 tak lawa. Tengok balik dalam photo agak leh tahan la. hahaha.


*Ini adalah antara aktiviti yang aku lakukan selama 7minggu aku berada di MIIM :) haha.

0 gula-gula diterima :):

Post a Comment

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook