11 Aug 2009

Miss them laa : (


Minggu lepas Aminur ada call aku cakap die rindu aku. Aku pun rindu die duhh. Nak sangat kot jumpe die, norish, danny, jue n aisha. Sapa tanak jumpe bestie lamaa kot. :( huk3. Aku janji dah nan minur nak kua nan die dis week. P, bullshit! arghh. Ta dapat jumpe myb dis week.

Sebab tibe2 kak nor suruh datang kolej arini sebab ada recording untuk hari raya kat ntv7. Act, aku tanak datang pun pasal aku malas gile kot. Tapi disebabkan geng aku kat MIIM cakap 'we eda ko datang aku datang, ko ta datang kitaorang ta datang'.

So dat, dari sume ta datang baik aku datang. Pagi2 tadi aminur msg aku cakap 'faryd bila nak jumpe :( '. Then aku explain pasal arini aku ada recording. Esok aku ada photoshoot, then khamis jumaat ada pendaftaran subject. OMG! soo busy kan life aku sekarang ?

Sabtu Ahad ? alaa. sabtu ahad aku taw minur mesti nak spend time nan tersayang. Tapi aku janji dah kat minur kalau aku balik awal o aku ada cuti aku jumpe die. Hope sangat dalam masa die tengah bercuti tuh aku leh jumpe die n kawan2 yang laen gak.

* sedihh laaaa.. Aku dah la tak datang kelas punye gathering dat day. Ta dapat jumpe bestie2 aku g. aku rinduuu korangggg :(( Waaa !

0 gula-gula diterima :):

Post a Comment

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook