5 Aug 2009

sorry guys lama tak update blog ! hehe.

wahai kawan2! maafkan aku yea sebab lama tak update blog. Aku agak busy nan class n rumahtangga aku dis lately. hehe. Yela, sebab tiap minggu farid dapat balik. So, aku kenalah jumpe die selalu kan. :)

Tapi korang jangan risau sebab dah bapa minggu aku senyap macam2 cerita aku nak sharekan dekat blog ni dengan korang taw. Aku janji banyak entri aku akan share kan dengan korang sementara aku tengah free sangat2 2 minggu ni. :)

Pelbagai cerita tentang minggu2 yang aku senyap ni akan aku sharekan dengan korang. So, check it out. Ini entri merapu. Tengok entri lepass lepass ni k :))

* selamat membaca kawan2! olalala..

0 gula-gula diterima :):

Post a Comment

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook