13 Oct 2009

at last he found dis slideshow!



Guys, time kitaorang celebrate 7months anniversary dulu, farid ada kasi aku satu slideshow yang gile jiwang la n menyentuh perasaan aku. haha. Jiwang punye ayat la pulak. hehe. Act, aku dah minta lama dah slideshow ni tapi farid kata dah hilang. Then tibe dat day die kasi aku die cakap baru jumpe. N now, aku nak letak kat blog ataupun diari aku ni sbgai kenangan :) Kat slideshow ni ada pic n lagu fall 4 u :)) so sweet ok. hahaa. :D N, act pada hari yang die nak kasi slideshow ni kat aku kelakar sgt ok. Macam2 perkara buruk berlaku. Banyak gile halangan. :) klakar lau nak igt balik aw. hahaa. 4 him,



I LOVE YOU, SAYANG! <33


* now pada 12 oktober 2009 genaplah kitaorang setahun :)) huhu.
Tanks 4 dis slideshow sayang :) I love u oK!

0 gula-gula diterima :):

Post a Comment

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook