9 Oct 2009

take as lesson LOVE STORY !

1 story aku nak share nan sume. Pasal love story 1 guys yg aku kenal. He's story it all to me. At 1st before ex gf die tuh jadi gf die, dorang kawan dulu. Lama jugak dorang kawan. Dari f3 lagi dat guys tunggu dat girl untuk jadikan die gf. Then bile dorang dah lama kawan baik n at last, waktu die f5 la girl tu mintak couple dengan die. N, he's happy. Yela sebab dah tunggu lama kan.

Dorang couple la n happy. But after then dah lama dorang couple dis guys cakap dengan aku die change. Jarang masage dat girl n so on la. Die dah tak care pasal dat girl. Selalu marah2 n so on. Dat girl banyak sabar. He said to me die pun tataw kenapa..

But after then, lama lepas tuh bile dat girl dah sambung blaja kat U, dat girl pun change. Macam mana die buat kat dat girl tuh macmtuh jugak la dat girl buat. Dat girl dah jarang msg die n not care dah pasal die. He's asking her kenapa dah berubah ? Then dat girl said ' dulu aku sayang ko appreciate ko, ko layan aku macam sampah. Sekarang ko nak terhegeh-hegeh kat aku.' dat girl cakap jangan kacau die sume dah. After dat, he said to me die sedar pe die dah buat. Selama ni die layan gf die tuh macamtuh. Then he tried to change. But dah late..

Dis guys anta spy kat U gf die n spy tuh cakap yang gf die tuh pegang tangan ngan other guys. Die tak percaya. P after dat, lama2 kantoi gak. Gf die sendiri ngaku cakap die dah ada bf lain. He said to me how menyesal sangat selama dorang couple dulu die tak appreciate dat girl. Now, bile gf die tuh dah tanak kat die baru die sedih meraung. Die cakap die sayang sangat kat dat girl. Myb silap die sebagai laki kan..

But, until now yang aku tabik kat die he's still waiting untuk ex die tuh. Nak dekat setahun die tunggu. Walaupun ex gf die dah maki die marah die jangan kacau n dah ada bf tapi die tetap ta putus asa. Guys, see how deep cinta die kat dat girl ? If aku kat tempat die i dunt think so aku akan tunggu macam die. Aku selalu nasihatkan die pegila cari gf lain tapi he said nope die nak tunggu gak ex die. OMG! aku tataw nak cakap apa.

N guys, tiap kali die story pasal ex die tuh he seems like sedih sangat n kadang cakap dengan aku, 'u change d topic please'. Kesian kat die kan ? p, setiap yg berlaku mesti ada sebab kan. Lau benda ni ta jadi mesti die takan appreciate ex die tuh. N skg bru die realize yang die sayang sgt his ex tuh. Sumthing happen for a reasons. Papepun, aku doakan yang terbaik untuk kawan aku ni. Hope so die akan still balik dengan ex die. amin amin.


*All of u, please appreciate ur partner before he or she left u far behind..
I hope soo dis thing takan happen dalam hidup aku. I'll try to appreciate my bf as i can.

0 gula-gula diterima :):

Post a Comment

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook