20 Dec 2010

Apa Punya Perangai Laa Pekerja2 Yang Selalu Duduk Kaunter depan ni ! Senyum dan layan laah customer elok2



Assalamualaikum.


Cerita jadik lebih kurang macamni lahh kan. Malas nak type panjang. Menciii !


SAYA : Haritu saya ada buat permohonan untuk kali kedua tiba2 kena reject. Sebab dorang kata tak update status lagi.. Saya dah bayar lama tapi kenapaaa


KAKOK PTPTN : (terus potong) Bila last tarikh tutup PTPTN ?

SAYA : Akhir November. Macam ni kak saya pelik laa kenapaaa

KAKOK PTPTN : ( tanpa dengar apa masalah i dan kawan, dia terus potong ) Buat permohonan baru.

SAYA : Masalahnyaa kak sayaaa

KAKOK PTPTN : ( terus potong lagi dan lagi ) Saya kata buat permohonan baru. Nak ikut ke taknak ?

SAYA : Terdiam. Pandang dia semacam rasa nak kerat 18 bahagian. Angkat beg. Jeling. Terus Blaa. Dalam hati cakap ( BIADAP NAK MAMPOS ORANG TUA NI )



TAK LAMA LEPASTU MASALAH YANG SAMA MASIH TAK SELESAI. NAK TAKNAK I KENA BAWAK MAK BAPAK MASOK CAMPOR NI..



Mak : Masalah anak saya ni blablablaaaa ( DARI A-Z)

KAKOK PTPTN : (dengar sampai habis, layan baik2 tapi langsung tak senyum muka masam tapi buat keje nak siapkan problem i dengan kawan2 dalam 20minit gak then masalah terus sattle time tu jugak)


SAYA : dalam hati ( DAMN! )


CONCLUSION : Memang %$#@! budak2 selalu tak dilayan. Nak mak bapak datang jugak baru perangai sorang2 berubah dari syaitonnnirajimmm jadikkk baik punyaaa !

9 comments:

  1. budak2 selalu diperlekehkan kan?:-p

    ReplyDelete
  2. memang mcm tu la selalunya. kalau budak2 ni dieorang perlekehkan jer. lagi2 ptptn. mentang2 lah die nak bagi duit kat kite, berlagak je keje.

    ReplyDelete
  3. @J.M.R memang selalu sangat. lainkali kena pakai macam mak datin kot baru dorang nak layan kita baik2 kan :D hehehehe

    ReplyDelete
  4. @Ery Farieha tahu takpe T.T sangat damn damn damn ! zz

    ReplyDelete
  5. @dianna betol2. takpee tunggu kita jadi mak datin kan sorang2 kita sound tepek hehehehe

    ReplyDelete
  6. ahhhh mereka selalu begitu.
    perasan bagus.
    please b mannered!
    nway,chill dear! ~_^

    ReplyDelete

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook