2 Jun 2009

1st posting edaolala



Yahoooo!! At last berjaya jugakk aku mencipta blog aku sendiri. hahaha. Aku masihh baru dalam dunia blog ni. So, kepada blogger yang senior tolongla komen n beri tunjukk ajar kat aku ni budakk baru blaja. :)

1st aku nak story dulu tentang empunya eda.olala blog. okey, orang panggil aku eda or faryd n full name aku faridah. Kenapa orang pgil aku faryd? sebabnya, aku ni dulu macam jantan but sekarang aku ta macam jantan taw. Ayu sikit la kot bf aku cakap. haha. Tak percaya mehh? Tak percaya tgok a picture atas. ayu kan kan? hahahah.

2009 nati 14hb 8 genapla umur aku 18 tahunn. hahaha. 18 tahunn?? OMG! aku sangat sangat tidakk percaya. aku masihh merasakan aku baru tingkatan3 n aku rasa baru semalam aku panjat pokok n maen getahh dengan kawan2 aku. haha. Pejam celik pejam celikk cepat masa berlalu, aku pun semakin dewasa walaupun sikapp kebudak-budakn masihh tebal dirasakan dalam diri aku. Korang pun mesti rasa macamtohh kan? yela. sume nak pasan muda. sapa nak cepat tua. yea tak? haha

Aku stat masuk tadika di tadika al-watan. Sekolah rendah lak aku bersekolah d sekolah puteri pandan 1. Then, aku blaja d SMK Convent Peel Road. wow! out of d blue kan?? c, aku dari sekolah rendah sampai la sekolah menengah sekolah pompuan taw. sape kata sekolah pompuan tak best?? hahaha. Kalau nak taw, girl school la d best taw! :) Future, Aku bakal continue study dalam course integrative journalism di malaysian institute of integrative media. D sebabkan cinta aku terhadap bidang kewartawanan la maka aku berazam untuk bermula dari sekarang menjinakkan diri d dalam dunia blog. :)

Terlalu banyak yang ingin aku kongsikan bersama korang tentg diri aku tapi disebabkan dah malam sgt ni, n mata aku pun dari tadi asyik menyepet sambil menekan papan kekunci ni. Aku rasa lebihh bagus kalau aku tido je kan? hahaha. okey. so, tamatla cerita tentang aku setakat ni. Insyaallah. Aku akan rajin mengupdate blog ni setiap hari untuk aku kongsikan hari2 aku bersama korang sume. :)

*aku teruja nak tuliss 1st posting ni. No idea nak menuliss. hahaha.

0 gula-gula diterima :):

Post a Comment

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook