15 Jun 2009

Mandi di Sungai Congkak

On 14 june 09 hari ahad iaitu dengan lebih spesifiknya semalam, farid telah plan untuk bermandi-manda di sungai congkak. Y sungai congkak? Entahla. Aku pun tataw.hahaha. Kat bawah ni aku dah selitkan sikit antara picture yang aku nak share dengan korang :)
*aku dan farid yang sama2 bengong. hahahha.
*kak laila dan abang fir yang jiwang sedang
berhindustan. kuch kuch hota hay.
hahaha
*olala. faridkuh yang comel. ;)) hahaha
* olala! aku dan farid yang tembamm. haha
*yo! olala. peace beb peace! farid cakap. hahaha. :P
* kami berempat. yahoo! hahhaa. :P

*selepas bermandi-manda. ngantokk we.. huhu. :P

* best sangat time ni, cuma sungai ni bau longkang a. grrr.. gatal2 badan aku. hahahha

2 comments:

  1. haha..
    pdn la td kua korg bau smacam!
    haha..
    kidding!
    korg comel!
    :)

    ReplyDelete
  2. hahahha. comel? :) tanks ira. masam ke? adehh. hahaha. :P

    ReplyDelete

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook