29 Jun 2009

He's crying there..

Tadi around 10:00pm farid msg aku. He's said die homesick dah + lovesick! OMG! How can.. Kesian sangat kat bf aku ni. :( Today is d 1st day die dekat UPNM universiti pertahanan nasional malaysia.

Tanks GOD sebab die cakap kat sana kawan2 sume okey. Then apartment yang die dapat pun best ada swimming pool sume. Satu bilik dua orang je. Bapak a best! Jeless aku. And, yang d best sekali die dapat dok dekat apartment area taman permaisuri. Bapak dekat. Tapi itu la yang best. Nanti biler die outing, senang la aku nak p sana jumpa die. :)

Then isnin nanti was his 1st day la kena bangun stat 5:00am. Kesian die kena belaja independent start from now. Mama abah tadi ada call die. Die cakap sedih. Rindu rumah n rindu b. B means aku la tuhh. :( Erm, aku pun actually rindu sangat kat die.

Dengan adanya blog ni dapat la aku conteng2 tekan sana tekan sini kalau2 aku bosan nanti biler farid dah stat class nanti. 4 sure la die akan busy manjang. Because UPNM is a tough uni ryte? sure, macam2 latihan + aktiviti die kena join.

Tapi tape la. 4 his own good ryte. :) Aku harap sangat die dapat survive kat sana. Berita yang paling happy aku dengar die cakap die dah start ada kawan. Bagus la. Itu yang aku nak. Aku taknak die rasa bosan belaja kat sana tanpa kawan. Aku nak die jadi peramah. :) Baguslah die dengar cakap aku. :) Alhamdullillah.

* Aku harap die akan okey belajar kat sana n ta sedih2 dah. If die happy, aku pun akan happy sama. :)

0 gula-gula diterima :):

Post a Comment

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook