18 Jun 2009

DRAG ME TO HELL movie yang WAJIB korang tonton!

Entri kali ni betol2 aku nak korang baca apa pengalaman aku setelah menonton movie TERHEBAT pada zaman sekarang ni. Drag me to hell ialah movie yang agak baru jugak la ditayangkan. Pada hari selasa yang aku meet ira tuh, kitaorang bertiga pergi tengok movie ni.

Firstly aku nak remind, biler korang nak tgok movie ni tak kesah lah dekat mana2 pawagam yang berdekatan ataupun berjauhan aku mewajibkan korang sume membawa bersama2 ic korang. Sebab apa? Sebabnya, aku telah dikejutkan bila 1st time aku nak p tgok movie 18sg macam movie ni kena tunjukkan ic. Bukan aku je malahan ira dan farid juga kena tunjuk ic dorang.

Aku agak terkejot dan cakap gak bapak baget poyo giler nak tgok ic apa pk cite ni seram sangat ke? p daaaaaaaaaa! we, cakap jangan sebarang cakap! Sumpah we, memang betol movie ni tersangatlah seram dan tersangatlah bagus.

Kenapa aku cakap macamtuh? Sebabnya cerita ni daripada pengenalan sampailah ending die, sumpah aku cakap korang sikit pun takkan rasa lega. Dada korang akan sentiasa berdegup2 kencang. Sebab apa? sebab cerita ni banyak adegan yang agak boleh membuatkan korang terkencing ketakutan. Tak percaya? Aku cabar korang p tengok movie ni dalam masa terdekat ni. Memang berbaloi dan tak rugi aku menghabeskan rm8 untuk tengok cerita ni.

Myb korang pk aku cakap macam ni sebb aku sorang penakot. OHTIDAK! aku selalu tengok mana2 movie relek je aku tido even seram mana pun. Tapi tidakk bagi cerita ni. Korang memang wajib pergi tengok. Mcam mana story die? Story die berkaitan dengan sihir dan butang. Bunyi macam biasakan? Nak aku story lebih lanjut? ah! Tak best la macamtuh. Tak best nanti kalau korang dah tahu jalan cerita die. haha.

Apa kata time masa2 free nanti korang p tengok cerita tuh sendiri. Korang gerenti akan cakap 'aku solute a sapa wat cite ni' 'bapak seram!' 'huk...huk..(nanges)'. Tak percaya lagi? Pergilah tengok! hahah. Jangan bazir duit korang tengok movie yang tak best n tak memuaskan. Apa tunggu lagi. Pergi a tengok! :))

*Movie yang paling bagus n seram aku pernah tengok. Aku sanggup nak tonton balik movie ni dsebabkan cerita die sangat best. Aku bercakap berdasarkan pengalaman aku tengok cerita ni. :)

4 comments:

  1. owh hell yes!!
    mmg bapak seram!
    haha..
    kalo jntung 2 tgantong da lme leh tcmpak!
    haha..
    gelak smbil takot..
    hahaha..

    kepda semue..
    ku seru..
    pgi lah tgok!
    hahaha
    =)

    ReplyDelete
  2. hahhahah. eda taw ira gelak bukan pasal ta takut p, pasal ada gay kat depan kite tuhh. tengah beromantikk. hahahha. :P betol2. sume kena tgokk. :)) hahahha.

    ReplyDelete
  3. faryd! aku dh tgk dh!
    okaylaa seram.. tp knp aku gelak eh masa tgk?? ada kelakar lah crite die =,=?? confusee

    ReplyDelete
  4. sebab ko gila aku rasa. hahahah. :P tak pun psal bukan ko tgokk movie. movie tgokk ko nan nash tgah bermanja2. hahahha. :PP

    ReplyDelete

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook