5 Jun 2009

Mimpi...

Mimpi.. yea bagi aku memang benar mimpi itu permainan tidur seperti yang tlah dikatakan kebanyakan orang. Tapi, bak kata orang2 tua dulu, bile kita mimpi benda yang sama beberapa kali kemungkinan mimpi tu merupakan satu petanda baikk ataupun myb burukk untuk kita. Adakah perlu aku percaya semua ni? Tah la, aku sendiri pun tataw sama ada aku perlu percaya atau tidakk.

Pagi ni sekali lagi aku mimpi benda yang sama. Aku pun tak tahu kenapa mimpi ni selalu menghantui aku. Yea, mimpi yang sama berulang kembali. Kisah yang sama dan nama yang sama hadir dalam mimpi aku sekali lagi. Dia pergi, pergi tinggalkan aku berseorangan dan bahagia dengan seseorang. Seseorang yang namanya memng aku kenal tapi aku tak pastii sama ada andaian aku tuhh benar ataupun tidakk.

Perlu tak aku cerita kisahh mimpi yang berulang kembali ni kat korang? Aku rasa, biarlah rahsia. Myb mimpi ni terlalu peribadi untukk aku kisahkan kepada korang. Biarlah setakat korang paham apa yang aku rasa.

Memang benar bagi aku mimpi itu adalah permainan tidur macam yang FARID nasihatkan kat aku. Tapi aku tataw kenapa aku risau sangat sekiranya mimpi ni benar2 berlaku dalam hidupp aku. Dan yang paling aku risaukan aku akan kehilangan dia, dia yang sgt aku sayang. Aku takutt kalau kalau apa yang dikatakan oleh orang dulu2 tuhh jadi kenyataan.

Tapi, kita manusia hanya bolehh merancang tapi tuhan yang menentukan kan? so, kalau benarlah mimpi tuhh jadi kenyataan, aku terima seadanya walaupun beratt untuk aku terima. Siapa kita manusia untuk menidakkan takdir kan? haha. Skema je ayat aku. Tapi aku berharap n berdoa sangat supaya apa yang aku mimpi tuhh memng hanyalah just permainan tidur.

Mayb aku mimpi benda macam ni, dsebabkan aku lupa nak baca doa n basuhh kaki kot. So, banyak a setan2 dan ibliss2 yang dengki dengan aku create mimpi ni untuk lemahkan aku. haha. Tah la. Aku sendiri pun tak pasti. Yang aku tahu, aku akan terusskan hidupp aku dan aku takkan pernah putuss asa dsebabkan mimpi mengarott macam ni kan kan? hahaha :)

* sapa setuju angkat tangan! :) bedebahh ko setan kacau aku tidurr taw taw!

4 comments:

  1. may b i rse..
    urm ni mst cz b4 tdur u pkirkn sgt bout dat thing dear..
    i tataw la btl ke ta..
    :p
    cz i pon pnh cm 2..
    tp slowly ilang..
    sbgai contoh kn..
    b4 tdur i teringat kecik2 suke tgk power rangers..
    skali mimpi i jd power rangers!
    haha..
    kuning plak 2!
    ;p
    konklusinye b4 tdur think about sumthing sweet k yunk?
    :)

    ReplyDelete
  2. okey dear :) tankss ira taw! :))

    ReplyDelete
  3. farid, ape yg skomelala ni ckp betol ouh. pstu die sme mcm aku. mmpi power rangers. aku x la jd power rangers. cume dulu aku ade byg kn nk power rangers dtg slmt kan aku.
    skali betol weh aku mmpi power rangers dtg slmt kan aku dkt taman dkt rumah sha tu. :P
    siap ade ultraman lg kalau kau nk tau.
    konklusinya dkt sini: sblm tido jgn terlalu pikir kan sgt, bak kate skomelala. :)

    ReplyDelete
  4. hahhaha. ko ni cam budakk tol a mimpi power rangers plak. :P hahhahahha
    yela ju, aku ingat cakap ko k dear. :))

    ReplyDelete

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook