10 Mar 2010

2nd BUFFERED EARNING daripada NUFFNANG



Hai semua, sory i dah lama tak update belog disebabkan i baru dapat kerja di TNS MALAYSIA sebagai interviewer. So, masa i tak free macam dulu untuk i update selalu. Maafkanlah i ok kawan-kawan. hehehe. Selama beberapa hari i mendiamkan diri ni, i ada berita gumbiraa dan bukan sedih-sedih lagi ok macam entry sebelum ni. hehehe.




Apa dia berita gumbiraaa tu ? hehehe. I baru je dapat second BUFFERED EARNING daripada NUFFNANG. Terima kasih diucapkan kepada jejaka handsome MR. NUFFNANG sebab bermurah hati memilih belog i untuk letakkan iklan bertuah ini. hehehe. Alhamdulillah, nampaknya, bertambah la rezeki i lepas ni.


Click untuk kepuasan impak maksima. hehe




Dan ini adalah iklan bertuah yang ditepek duapolohempat jam di belog i ni. Iklan yang dimaksudkan adalah iklan Taylor's University College. I rasa macam bertuah pulak sebab Taylor University College ni merupakan antara salah satu College swasta yang agak ternama lah. Dan kawan i pun ada seorang kemungkinan akan belajar di sana.




Oh kalaulah dengan duit daripada buffered earning ni menguntungkan i, i berjanji i akan cepat-cepat register belajar di sana. Hahahaha. Tak boleh blaa. Tapi tak apa, mana tahu kot2 Taylor's University College ni nak sponsored i ke kan kan ? Amin kan jelaa. hehehe.





So, ada antara korang kemungkinan belum tahu apa itu buffered earning dan matered earning. Ok, ini adalah jawapan daripada i ok. Daripada pendapat i dan setahu i laa. Buffered earning tu adalah iklan yang 24jam akan berada di belog yang terpilih. Contoh macam belog i dapat iklan TUC ni, so sampai kempen dia habis, iklan ni akan sentiasa berada di belog i. Satu kelebihan di situ, setiap kali orang buka belog kita 24jam, iklan akan sentiasa hidup dan tidak zzz.. So sekaligus, duit simpanan tabung NUFFNANG korang akan meningkat lebih sikit daripada orang yang tak dapat BUFFERED EARNING ni. Paham tak ? Tak paham tanya jangan malu-malu nanti jadi bahulu baru tahu. hehehe




Ok then, metered earning adalah iklan yang sudah tamat tempoh kempen dan duit daripada iklan tu sudah masuk di dalam akaun simpanan tabung NUFFNANG korang. Simple je i explain. So paham tak ? Kalau tak paham meh i sekeh lembut-lembut. hakhakhak.





Untuk kawan-kawan yang tak tahu cara nak dapatkan buffered earning ni dengan mudah, u all boleh click ke entry i yang lepas. Tekan SINI. Dekat entry ni i ada sharekan antara tips yang i buat selalu. Dan berkesan untuk i setakat ni. Tapi itu pun kadang-kadang ikut nasib. Mybe cepat atau lambat insyaallah kalau advertiser berkenan dorang sure akan pilih belog u all. So, apa-apa pun gudluck ! Sekian. hehehe




14 comments:

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook