1 Sep 2010

Siapa nak no telepon Digi saya ?


Assalamualaikum.

I tahu belog i dah berhabukk disebabkan i dah lama tak hupdate. Im sorry. Lepas streamyx i dah okey, i janji akan hupdate selalu yaww :D Itu berita sedih. Sekarang berita gumbira. I nak bagi no Digi i kat sapa2 pakwa hensem yang nak. Haaa, amik ni ;

016-3636947
Ohh S%&! Hoii i tipu je laa. hakhak. Ini no digi i yang lama dulu lah. I masih ingat tapi tak tahu laa wujud lagi ke tak no ni. heee :D I sebenarnya cuma nak cakap, i rasa cam nak beli no digi jeee, almaklumlaa digi kan sekarang tengah promote pasal benda ni haa ;


Sapa taknak blackberry ? Sumpah i takk NAK ! :D

4 comments:

  1. tu laa
    tingin gile
    tp kang byk sgt lak hp nak guna
    hohohoho

    ReplyDelete
  2. bagi free pon xnk no tu...hahaha...

    ReplyDelete
  3. digi coverage tak bape bagus laa

    ReplyDelete

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook