1 Sep 2010

Siapa nak no telepon Digi saya ?


Assalamualaikum.

I tahu belog i dah berhabukk disebabkan i dah lama tak hupdate. Im sorry. Lepas streamyx i dah okey, i janji akan hupdate selalu yaww :D Itu berita sedih. Sekarang berita gumbira. I nak bagi no Digi i kat sapa2 pakwa hensem yang nak. Haaa, amik ni ;

016-3636947
Ohh S%&! Hoii i tipu je laa. hakhak. Ini no digi i yang lama dulu lah. I masih ingat tapi tak tahu laa wujud lagi ke tak no ni. heee :D I sebenarnya cuma nak cakap, i rasa cam nak beli no digi jeee, almaklumlaa digi kan sekarang tengah promote pasal benda ni haa ;


Sapa taknak blackberry ? Sumpah i takk NAK ! :D

4 comments:

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook