17 Sept 2009

Muhd Farid Haron <33


Hey guys ! :) new entri kali ni is bout my best friends, sweethearts n my lovely boyfriends. Aku baru habis ym nan ira. She's farid cousin. huhu. Die lawak okey. I love to chat wif her a lot. Sama2 banyak cakap macam aku ni gak. Dekat ym la. Kat lua aku tgok die malu2 sikit pun ada. :) Myb baru 1st time kan. After dis, sure akan okey baik punya :)) hahaa. Chat punye chat nan ira skomelala yang banyak cakap ni tibe kitaorang terpetik nama farid. hahaa. Borak la pasal sayang aku ni. Borak punye borak tibe2 aku rasa teringin nak buat entri pasal die. hahaa. :)


Muhd Farid Haron :) seorang yang aku kenal dengan sikap pendiam, pemalu, tegas n garang, baik hati, kelakar, manja sangat2, jealousy , setia, penyayang, caring, romantik la dulu2 skg ta sangat dah :p hahaha, sensitive, emotional, n hormat orang tua. :) Kitaorang kenal waktu dekat tusyen martin dulu then kitaorang couple until now dah otw nak setahun dah. OMG! ni la 1st time aku couple lama. If not, aku memang tak pernah serious dalam bercinta. Tah la. Aku memang sorang yang bukan serious dalam bab2 cinta waktu dulu but wif him now, not anymore. Im really serious :) Hope so he will become my future husband soon :)) haha. I love him a lot okey.


4 us, kitaorang kena slalu jumpe kalau boleh everyday becoz like he said kalau ta jumpe aku life die rasa tak complete n same gosh wif me :) Selama kitaorang cple nak dekat setahun ni, paling lama kitaorang ta jumpe pun ta sampai seminggu myb. Macam mana pun, die atau aku kena jumpe gak meet each other untuk buat our life rasa complete sangat2. Guys, im not merepek but dis is wat we call cinta betul2 cinta :) D feeling is not d same macam couple2 biasa. It really diff.. nothing much can said tuk bayangkan dis feeling. :)


D thing yang paling aku suka bout him, die selalu care pasal apa yang aku pakai. I mean, baju aku. :) Aku suka bile die tegur n marah2 aku cakap baju aku ni tak sopan n so on. Aku pelik dah kena marah nangis, tapi aku rasa happy sangat. Sebab he was a 1st guys as my bf yang care pasal apa aku pakai. He teach me a lot pasal benda sopan dan ta sopan n so on. :) Cara die tegur aku marah aku buat aku sedar yang die sayang aku n die ambik berat pasal apa aku pakai biar tada any guys yang dapat tgok aku selain die. I can see how angry he is bile aku pakai seksi n tak kena. :) I'll really appreciate bout his concern to me. :) So dat, from day to day aku slalu motivated diri aku tuk jadi lebih baik. N, slowly aku nak teach myself to wearing a tudung. Myb 1 day bile aku betol2 dah ikhlas n sedia:)


* Tanks bout ur concern sayang n teach me to b more bter. I love u sayang :)

2 comments:

  1. farid aq gak kn ?? hahaha . happy ble ko happy ngn die ! cpt2 la weyh kawin . wakaka . pape pun aq harap ko ngn die kekal smpi la ke syurga yerk . ekekeke .

    ble turn aq plak nk rse feel tuh ? huhuhuh

    ReplyDelete
  2. hahahhaa. yela. aku istri ko kan girlfriend :D gaggaaa. :P yolaa. nak kawen dah ni cuma nak kena blaja je. habis blaja aku memang nak kawen je nan pakcik farid ni. hahaa. :p terima kasih okey :) alaa. ko je jual mahal. mana taknyaa ko ta rasa :D hahaha.

    ReplyDelete

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook