19 Sept 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2009 :DD


Heloo guys ! :DD pejam celik pejam celik nampaknya dah genap sebulan kita semua berpuasa dan esok nampaknya kita semua akan menyambut hari raya dengan penuh kesyukuran :)


Walaupun tahun ni puasa aku tak penuh macam tahun2 lepas tapi aku rasa happy la jugak sebab tahun ni aku dapat jugak sambut raya dengan penuh kemeriahan n macam2 ada.


Guys, aku malas nak bebel banyak2. :) Aku just nak wish korang semua SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. Maaf zahir dan batin daripada aku dan keluarga sekiranya aku ataupun mana2 ahli keluarga aku ada melakukan apa2 kesilapan sama ada zahir atau pun batin. Aku harap semua yang tak halal tuh korang halalkan la ok :)


N, 4 u guys, segala silap salah korang dengan seikhlas hati aku maafkan walaupun korang ta sedar yang korang ada buat salah kat aku. Aku maafkan dengan seikhlas hati. 0-0 okey ? hahaha. To all my family, besties, friends, saudara n semua la aku dah lama maafkan kesalahan korang n marilah kita sama2 sambut raya tahun ni dengan penuh kemeriahan :)


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI all of readers ! I love u guys ! :))

0 gula-gula diterima :):

Post a Comment

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook