16 Sep 2011

Andai Masa Dapat Diundur..


Assalamualaikum.


Gambar tingkatan 5. Waktu ni i jadi ketua kelas -.-'


Tajuk nak jiwang je. Kuikuikui -..-' but, its true. Itulah apa yang i rasa. Baru kejap tadi i gelak-gelak terbahak dengan sham shirin kawan sekolah i kat sekolah. Baru borak2 pasal sham bakal jadi wakil futsal, semua orang akan gerun dengan dia sebab dia kan ironman sekolah. Baru gelak2 sebab budak2 junior intai kitaorang dekat pintu belakang. Sebabnya, kelas i dulu budak2 ramai popular sikit. Masing2 mesti ada peminat secret admire sendiri. Kitaorang dok gelak 2 satu kelassampai pecah perut.. I masih teringat i cakap..


' Woi korang, kita lawan futsal nanti, tengok kelas mana lagi hebat. Aku gerenti ada Sham sume takut n kita menang. HAHAHHA'


' Sham Shirin, tengok pintu belakang tu budak2 junior dok intai-intai kita. Peminat ko tu shammm :P HAHAHHA '


' Ehh taklah budak tu tak suka aku. Budak tu suka kau.. HAHAHAH '

Tingkatan 4. Dok depan sekali tu haa.. :p


Ayat2 ni masih melekat dekat kepala hotak i. Gelak gelak n gelak sampai perut i sakit. Ends up i terkejut dan terbangun. It just a dream. It just a dream. Masih terasa sakit kat perut sebab gelak. Masih rasa perasaan happy tu sampai sekarang. But, semua tu just mimpi. Ya allah, rindunyaa dengan kawan2 sekolah dulu..


Andai masa dapat diundur semula.. Sumpah, 1 je i nak. I nak sekolah balik. I nak satu kelas dengan classmates i. I nak gelak2 happy2 n jadi gila-gila macam dulu. I nak semua tu semula...



Gambar sebelum bertolak untuk jadi wakil sekolah sempena majlis syarahan tadarus al-quran. Ni semua kawan2 terbaik i kat kelas :') Teringat kenangan menang forum perdana dengan sham n fatin wee ! :') Kita work hard gila kan..



Betul lah orang cakap, bila benda tu dah tak ada, dah jadi kenangan, baru kita akan lebih menghargai kenangan tu..


Sedihnya... Kenangan time sekolah memang yang terbaik pernah i ada. Boleh i cakap 99% semuanya sweet memory. Kawan2 terbaik i pernah dapat dan cikgu2 terbaik i pernah kenal. Sumpah.. rindu korang semua ! :'(



0 gula-gula diterima :):

Post a Comment

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook