25 Jan 2010

Jangan Salahkan Ibu Mengandung !

Entah berapa hari dah aku tak update blog aku yang berhabuk ni. Tak tahu kenapa dengan secara tiba2 mood malas aku telah kembali datang. Wahaha. Tapi, sesenyap aku beberapa hari ni, aku ada bawakkan khabar berita gumbira untuk kau orang semua. Nak tahu apa ? Jengg jeng jengggg... Tengok gambar bawah !




Yezzaa.. Model aku yang bijak lagi comel yang bernama COMEL ni dah selamat memberanakkan 4ekor anak kucing yang comel2 belaka. haha. Nampaknya, jadi makcik la aku kali ni. hahaha. Jadi omak la ekau sekarang erh COMEL. hehe. Ni haa gambar si COMEL waktu dia masih anak dara lagi. Slim gitu.. Al maklum la model la katakan. huhu





dan lagi




dan lagi



Haa.. cukup la tuh. Kang jatuh saham aku korang semua minat kat Comel bukan minat kat tuan punye blog pulak. haha. Korang tahu tak si comel ni pilih nak beranak kat mana ? Cube teka ? Tettt! Salah. No no, bukan dekat Hospital Ampang mahupun Hospital Gleneagles di mana tempat mak aku kerja tu, tapi kat sini..

-


-




ALMARI BAJU AKU!!!!


Ya allah ya tuhan, sabar je lah dengan si Comel ni. Disebabkan die pilih nak beranak kat almari aku ni, so terpaksa la aku mengeluarkan semua stok baju2 aku kat dalam tuh.



Sekarang tengok, habis baju2 aku bersepah dah dekat luar, dah macam orang nak pindah rumah dah. Haih. Nasib baik anak kau Comel2 macam kau, kalau tak, jangan harap aku nak bagi kau beranak macam VIP kat dalam almari baju aku tu. haha. Nampaknya, bertambah la model kucing aku nanti.. hehe


5 comments:

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook