11 Jan 2010

Aizat oh Akim !


Siapa A yang aku katakan ? Siapa lagi kalau bukan Aizat. Tahniah diucapkan kat Aizat sebab berjaya menjadi Juara Anugerah Juara Lagu kali ni. U deserve to win sebab kau memang ada suara yang sedap. Apa2 pun aku lagi suka waktu kau montel comel loteh dulu la bhai dari sekarang ni. Macam tak sesuai je. Tapi apa2 pun tahniah sekali lagi aku ucapkan. Aku memang suka gile la kat lagu kau Aizat, memang syahdu gile beb lagu tu ! Meremang bulu roma aku dengar. I do love it bro ! Keep maintain ur voice and weight also ok jangan lupe ! hehe. Sebab suara kau yang sedap and also muka ko ala2 pakwa aku sikit, jadi markah tambahan diberikan di situ untuk aku meminati kau ok. hehe. Ok masuk cerita !



A seterusnya adalah Akim. Oh mengapakah Akim kau dulu yang menjadi pujaan hatikuh dengan rupa kau yang hensem tu, sekarang ni aku dah tak suka kau dah ? Haihh. Payah sebenarnya daripada suka jadi tak suka. Well, disebabkan kau hensem la aku minat la jugak kat kau. Tapi sayang, lepas kejadian tuh aku terus tak suka kaw. Bukan seorang cerita kat aku pasal perangai kau tu tapi satu kolej aku beb.

Mana taknya, dorang pergi recording kau dengan semangat nak sokong kau tegur kau cakap baik2 gurau2 kau pulak boleh sedap kau je layan dorang kerek2 lepastuh kau cakap dengan dorang ayat yang tak boleh bla pulak tu. Banyak lagi cerita tapi malas la nak burukkan nanti banyak pulak mengamuk. U r public figure men aku minat kau gile kot., berubah la ok. Argh ! Dengar cerita dari kawan2 and bf aku tentang perangai kau terus aku sampai sekarang hate u baby! Aizat tetap dihati. Apa2 pun sorry diucapkan dekat peminat Akim, taknak hasut korang pun tak suka Akim aku dulu pun pernah suka dia. Tapi disebabkan perangai dia la aku tak berapa nak sokong sekarang if not, sure sampai sekarang aku sokong die. Apa2 pun gudluck la untuk dua2 A ni ok! huhu


4 comments:

  1. btul tuh eda ! aq xsuke si akim since bende tuh ar . ngek sguh . but still minat sore die ar . aq just minat talent akim but not akim

    ReplyDelete
  2. farid cerita korang cerita aku pun nek menyampah gak dengan die ni. naseb ensem. tak hensem memang aku anti gile la. hahaha :D

    ReplyDelete
  3. haishh..apekah pangai die yg burok itu ye..mungkinkah sbb culture shock?hu3

    ReplyDelete
  4. kemungkinan kot ! hahhaa :D no comment sebab saya ta pandai nak jadi ahli nujum di sini. hahaa :D

    ReplyDelete

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook