13 Jan 2010

Penyertaan Contest Lekat & Menang anjuran www.azizwan.com


Jom kawan2 kita sertai Contest Lekat & Menang yang dianjurkan di www.azizwan.com. Saya dapat tahu mengenai contest ni daripada blog www.azizwan.com sendiri.

Second Contest yang aku nak join adalah seperti tajuk kat atas ni. Aku tengok macam ramai je blogger nak join, so tanpa membuang masa, sebelum tarikh tutup berakhir aku pun ambil keputusan untuk join Contest gempak ni. Kalau korang nak join contest ni, boleh la tekan sini dan meletakkan nama aku sebagai referrer ok. Oh ye, tarikh tutup adalah pada 13/01/2010.


*Entri ini adalah sticky post sehingga 13/01/2010. Sila scroll down utk update terbaru. Terima kasih.

0 gula-gula diterima :):

Post a Comment

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook