9 Dec 2009

Can U Keep A Secret ?


Hey guys ! hahaa. Yess yess ! why yes ?? Nak taw kenapa ? sebab aku baru khatam baca Novel Can U Keep A Secret ? hahaa. Setiap hari aku tido late sebab nak habiskan baca buku ni aw :) hehee. Semalam bile bapak aku offkan internet dengan lajunya aku terus membaca novel ni. Sangat seronok. Tebal beb ! Tapi seronok. wahaha.

Sebuah novel yang mempunyai cerita yang sangat best n kelakar ok :) Korang baca a novel ni if ada masa free aw. :) hahaha. Apa la aku ni exam nak dekat apa pun tak study lagi tapi novel baca khatam je. haha. Ok guys, disebabkan aku dah khatam novel so dat lepas ni, aku akan start study okey.

'Saya berjanji saya akan study dengan bersungguh-sungguh supaya saya boleh achieve 3.5 ke atas untuk semester satu ni ! Aminnn.. :) '


2 comments:

  1. wah!
    hebat!
    long time ta bce novel..
    last twilight punya.. :p
    amin!
    hope result ok!
    :)

    ReplyDelete

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook