5 Dec 2009

Gud Luck all my dearest Friends ! :)

Syazana, Hafiza, Minur, Hamidah, Me, Fatin, Shirin, Sham


FYI, dis is d picture of my group dekat dalam kelas 5Cemerlang except Hafizah. N, just kitaorang je pelajar islam n melayu in our class n majoriti dalam kelas aku dak2 Cina n India. Tibe tadi aku dah upload pic aku dgn piala tadi, tibe aku rasa nak story pasal kawan2 aku pulak. Yang kesemuanya adalah pelajar cemerlang dan aku sangat berbangga berkawan dgn dorang. Dorang adalah sumber inspirasi aku dan idola aku untuk aku berjaya :) Gambar kat atas adalah gambar yang kitaorang snap dpan surau sekolah before kitaorang pergi bertanding mewakili sekolah dalam Majlis tadarus Al-quran peringkat wilayah. Act, aku dan Aminur tak pakai tudung tapi untuk Majlis ni kitaorang kena pakai tudung :)

Syazana : A soft ladies. sangat2 lembut dan aku suka buli n buat die nanges. wahhaaa. Tapi best kawan dengan die :) sebab die baik dan cantik. Die ni sebenarnya pandai tapi malas sama geng dengan aku. hahaa. Hobi kitaorang adalah borak2 pasal pakwa. hehe :D Kitaorang geng dari form1 lagi sebab sama kelas. Dia malas tapi pandai. UPSR die 4A, PMR 5A, SPM 3A. N now die study dekat UiTM Dungun amek kos banking tak salah. Cayo2 Sya ! :) Makang kopok ikang jangan lupe aku di sini ok :D

Aminur : Pelajar harapn sekolah. A soft ladies jugak :) Die kadang2 malas kadang2 rajin aku pun tak paham. Aku suka die sebab die boleh survive alone. Die ada wawasan :) N sangat berpegang kat prinsip die. She's my besties sampai skg n also she's my idol too :) Suka bergaya dan kadang2 poyo sikit dengan aku. hahaha. Tapi die baik dan pandai genius kot tak belajar pun leh skor banyak A =.=' jeles a. ahhaa. UPSR die 4A, PMR 8A, SPM 6A :) teror kan ? n now die tengah continue study in law dekat HELP's University. Act, die memang bercita2 nak jadi seorang peguam dari dulu lagi n in d same time nak jadi pemilik Hotel. wahahaa. ingat ta minur ko nak jadikan shirin kot cleaner hotel kaw ? hahahaa. ILY minur ! :)

Hamidah : Die seorang yang rajin :) Pandai pun pandai. Baik dan beragama. Selalu bagi aku dengan geng2 aku yang ta berapa nak betol tentang ceramah agama =.=' hahahaa. Tapi sumtimes best jugak dengar ceramah agama die. Selalu memekak gado dengan twins die si Hafiza tuh. hahaa :) dorang friendly sangat :) Suka belajar dan kawan dengan orang2 yang baik. Apa2 pun korang la ustazah yang terbest beb ! Selalu sembahyang ramai2 kat surau time puasa ingat ta ? haha :p Hamidah UPSR 3A, PMR 7A, SPM 3A :D hehe. Hamidah tak salah aku sekarang die otw nak pegi ke UiTm intake januari tak salah dalam kos apa aku tak sure :) Gud Luck Hamidah ! :)

Fatin : Juga seorang pelajar harapan sekolah. She's our ketua pelajar :) Die juga sorang yang ada wawasan. Suka belajar dan sangat rajin. Die jugak salah sorang yang selalu bagi aku semangat n cakap FARID BELAJAR LA FARID JANGAN MAIN2! hahhaa. :) aku ingat ok. Die salah sorang wakil pelajar untuk forum sekolah dengan aku :) Kitaorang dah berjaya dapat tempat kedua dalam peringkat zon. Aku sangat suka dengan semangat die :) N die sentiasa rasa die d best ! she's my idol. UPSR 3A, PMR 7A, SPM 5A :) Good kan ? :) N now, Fatin tengah study dekat Matrik Penang. ILY fatin ! :D

Shirin : Pelajar harapan sekolah. Top 3 students ! memang d best la die ni. Otak geniur gile :) Die stat je masuk kelas nan kitaorang waktu f3 terus otak die bertambah2 genius. Kalah dah semua top2 students. haha :) She's too addicted in study. But, Die seorang yang study sambil enjoy i mean die ada cara die sndiri when study. N aku slalu mintak tips dengan die :) UPSR 3A, PMR 8A, SPM 9A :) DAMN cool kan ? haha. She's genius ok :) Tengah study matrik sama tempat dengan Fatin. Gud Luck Shirin ! keep becoming a best top students ! :)

Shamimah : A best students too. :) Seorang yang sangat2 suka belajar dan berdisiplin gile. Sangat2 pembersih. Aku dari darjah satu until aku f5 aku same class wif her. Gile kan ? haha. Kitaorang kawan dari sekolah rendah lagi. Jiran aku waktu sekolah rendah :) She's my idol too. Selalu cakap dengan aku FARID KO NI PANDAI CUME KO MALAS JE. CUBE KO BELAJA, AKE GERENTI RESULT KO BAGUS GILE. hahaa :) die slalu motivated me. Tanks Sham ! :) Seorang yang pandai. UPSR 4A, PMR 8A, SPM 6A. Sekarang tengah amek kos sains dekat UIA :) damn cool kan ? haha. Yea. die nak jadi doctor in future. ILY la doctor Shamimah ! Cayoo2! :D

ME ? haha. :) Aku biasa je. Tak la sehebat dorang sume ni sifu2 aku. Sekarang aku tengah study untuk mengejar cita2 aku sebagai seorang wartawan. Aku rasa sume tahu yang aku memang daripada dulu lagi tiap kali cikgu tanya aku nak jadi apa aku akan jawap wartawan reporter n wartawan. Aku UPSR just 3A, PMR 6A n sucks SPM 4A! hahaa :p berkat daripada main2 tak dengar nasehat kawan2 aku n study last minit ni la jadinye. But, i wont repeated my faults again. N aku akan selalu jadikan kawan2 aku ni idol aku n aku akan selalu ingat betapa hebatnya dorang. Bile aku dah besar nanti, aku nak sama taraf dengan dorang. Jadi bos ! yea. hahaha :DD ILY guys ! suksess selalu ok ! Muahhxxch !! :-**



0 gula-gula diterima :):

Post a Comment

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook