7 Dec 2009

New Background for EDAOLALA :)


yeaa guys ! as u noe, background aku dah tuka. hahaa :) y aku tuka ? saja je laa. Aku nak buat Amelia jeles. wahahhaha. Yela die suka warna merah an. So dat, aku buat a kaler merah. Lagipun macam best je merah hitam ni :) rasa menarik lak even kadang2 aku sakit mata n hati je tengok. haha. :) Cerita pasal merah ni korang sume tahu tak apakah maksud di sebalik warna merah ? Meh puan EDAOLALA akan rungkaikan. ecececcehhh :) Sila baca ok ceritera kat bawah ni. Seronok ! :)

Ani : "Mengapa engkau menulis surat dengan kertas berwarna Hijau?"

Ena : "Surat warna Hijau itu bererti "Aku Cinta Padamu"

Ani : "Kalau kertas itu berwarna Biru Muda apa ertinya?"

Ena : "itu melambangkan Suasana Pilu"

Ani : "Kalau kertasnya berwarna Merah?"

Ena : "Asmara Yang Membara"

Ani : "Kalau kertasnya warna Putih?"

Ena: "Suci, Bersih dan Jujur "

Ani : "Kalau kertasnya Kuning?"

Ena: "Melambangkan Hati Yang Gersang"

Ani : "Kalau Merah Jambu?"

Ena: "Sedang Jatuh Cinta"

Ani : "Kalau kelabu?"

Ena : "Melambangkan Hati Yang Sedang sedih"

Ani : "Kalau kertasnya Hitam?"

Ena : "Itu namanya kertas karbon.. bodoh! "


Haa ! see. Asmara membara gitu. wow ! yeke ? hahaha :) well. U noe me. Saja buat blog aku kaler merah so dat tiap kali korang baca blog aku korang akan rasa asmara yang membara. hahaha :) Tapi awas ! jangan sampai terlebih membara dan tulis surat dengan warna kuning lak. Bahaya ! ehehhehe :) chow !



2 comments:

  1. siot ko !! btw ... xjelez pun .. hahaha . bsr2 lak tuh tulis nme aq . ngek ko . hahahaha . klu sakit mata n haty xyah gne . neyh lg 1 apsal lgu MJ lak ney . merah aq ske . MJ aq ske . ko nk wat aq jelez ?? aiyaa . xm'jadi ar . hahahah

    ReplyDelete
  2. hahahaa. cehh. aku tukaq dah lagu. ahaha :p ko pasal ta puas ati ? jom bertarung ! hahaha :p kata nak belajaq ! p blajak la makcik :p ahahhaa

    ReplyDelete

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook