21 Dec 2009

iPHONE oh iPHONE !


Tak ada la aku minat sangat iPHONE ni. It just tersebutlahh kisah... My mom called me tadi n tanya ' Hp elok lagi tak? ' Then i said 'Elok lagi la mak. Tak payah la beli. Orang tak jadi beli nak beli.....' Then lepas balik je daripada dating dengan Farid n Kak dewi mak cakap.. ' Mak baru nak belikan tadi dah kau cakap taknak mak patah balik rumah la tak jadi nak belikan..' oh no ! Tibe aku merasakan satu penyesalan. Then aku pujuk balik mak ' Ok mak jom kite pegi balik beli hp tuh !' Then mak cakap ' Oh no ! sudah tertutup pintu hati mak nak beli lepas ko cakap hp ko still boleh guna n segala keburukan hp tuh ko pegi bagitaw kat mak' ahhahaha. Amek kaw ! :D Takpela takde rezeki.. My hp from Farid still boleh guna lagi :) N if beli pun i think back macam no use la macam Farid cakap tadi petang. Tanks sayang sebab advise b supaya tak beli ! hahhaa :DD bubbye iPHONE !


*still menyesal actually =.='


4 comments:

  1. mne mak ko tgk iphone tuh ? mcm mrh aty sgt jer nk beli . kt hp fair kt tesco ek ?? ayah aq de tgk kowt iphone = RM200 jerk . cm sial tul xnk beli utk aq . hahahaha

    ReplyDelete
  2. aah duh kat tesco. hahaa. murah punye pasal tuh mak aku nak belikan. tapi sebab farid dah kata buatan cina faked n so on cepat rosak maka tak jadila aku beli.. hahaa. but ok la tuh die kasitaw dari aku pakai ta puas hati. hahaa.

    ReplyDelete
  3. bapak aq pun ckp bnd yg sme . so die x belikan . hahaha . sme lak mak ko ngn bapak aq kn nk beli iphone lak . klu jd beli kembar kite beb . hahahaha

    ReplyDelete
  4. we dah nama benda dari ribann leh jadik rat kot sapa tanak. apa daa. latest phone lak tuh. lau ori aku rasa tada makna dorang nak belikan kite dorang beli tuk dorang ada la. agagaa. :p tuh a pasal seb ta jadik. lau jadik beli, kite dua2 twins. haha :D

    ReplyDelete

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook