5 Dec 2009

FARIDAH :)


Aku just buat 2quizes from facebook n aku dapat results die actually dah lama. Tapi tibe rasa nak letak kat my blog ni. N, out of d blue, jawapan die totally same dengan diri aku. :) Lets, check it out ! :D


KUIZ DISEBALIK NAMA ANDA :

F : Semua menyayangi anda
( yes i hope soo :) n when im thinking back bout my life n my past yes it is totally true:) )

A : Anda menjadi sangat pendiam apabila anda sedang memikirkan sesuatu.
(yup2. sangat2 betol. Aku akan jadi seorang yang pendiam bile aku pk kan sumthing coz bile aku nak pk sumthing aku suka fokus on dat thing. Lagi2 bile aku tengah termenung or tengah marah pasal sumthing )

R : Anda seorang yang gemar bersosial.
(Totally yes ! aku suka sangat bersosial. Sosial not means aku suka sosial pegi clubbing, keluar malam. sorry guys. Aku tak berminat wif all dat stuff. Aku suka bersosial dengan cara aku. Sosial bagi aku adalah berkawan berkawan dan berkawan. Aku suka mencari, berborak dan berkawan untuk have fun ! :) )

I : Selalu tersenyum dan membuat orang lain tersenyum.
(yup. It is true. Biasanya 99% aku akan senyum selalu dengan orang yg aku kenal even aku ada masalah. Im always make every1 around me happy. It just sumtimes bile aku betol2 in prob baru aku takan senyum. N 1% more aku takan senyum bile aku tak kenal dengan orang tuh)

D : Sukar mempercayai orang lain.
(sangat2 betol. Pengalaman dah ajar aku macam2. A lot of people aku dah kenal. Kalau nak percaya dengan sum1 it is totally not easy for me walaupun it was my frens. I wont. Im d type yang takan trust any1 except for my family n my sayang )

A : Anda menjadi sangat pendiam apabila anda sedang memikirkan sesuatu.
(Already explain di atas :) )

H : Anda tidak suka menghakimi sesuatu/orang.
(yup. Im d 1 yang ta suka judge orang. Im always thinking dat kita sume manusia. Am i gud enough to judge sum1 ? sume manusia sama je. Kenal dulu after dat baru judge dat persons if i wna soo )


MAKNA CINTA DARI NAMA :


F : ..sukakan pasangan yang agak liar dan gila-gila
(agak liar ? hahaa. not really. Aku tak suka yang liar but aku suka got a lot of experience in his life :) gila-gila ? yup2! aku suka yang gila2 sumtimes tapi bukan selalu okey. if not aku lak jadi gile :p )

A : ..seorang yang gila-gila
(yea if u guys now me well korang akan taw betapa gila2 aku ni. hahaa. only my bestfriends noe's dat aku sangat gile. N orang yang ta knal aku sure akan cakap aku sombong n baget. But actually, noe me well then i'll sure u guys takan percaya dat is me. Coz, a lot of people yang kenal aku akan cakap aku beza sangat daripada 1st2 opinion dorang kat aku :) )

R : ..seorang yang lucu
(yea. im d one yang suka buat lawak sangat2 :) i love to laughs n also to make peoples around me laughs)

I : ..manis dan romatis
(hahaa. ask farid he noe me well. ahahhahaa. yeaa kot kan sayang kan ? :P )

D : ..kekasih yang terbaik pernah dimiliki oleh siapapun
(am i ? ahaha. according to my past. erm.. 80% mybe betol kot. hahaa. perasan. But guys! its true kot coz many of my ex's wna make me as their future wife. deeeeeeeee =.=' sory guys, I just wna b farid wife ok :) )

A : ..seorang yang gila-gila
(have been explain above :) )

H : ..setia kepada yang satu
(yup2! when i was really2 in love wif sum1 i'll give him all of my hearts to him :) my loyalty to him was 100% im very2 sure ! ily<33>


* guys, its all true ok ! aku jawap dengan penuh kejujuran. agak skema di situ. ahaha :) sumpah taw ! jujur ! hahaha :p enjoy reading ! :D terima kasih kerana membaca ! :-*




0 gula-gula diterima :):

Post a Comment

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook