5 Dec 2009

study week :)


haha. rindu gamba atas ni waktu aku kat mcd promote piala kawan2. hahaa. Waktu ni baru habis pertandingan syarahan tilawah al-quran peringkat zon pudu :) im ustazah ok. hahahaa. hadis2 banyak aku hafal ok dis time. hehe. Ustazah paksa masuk so masuk jelaa demi sekola tercinta. ahhaa. :p

OK! guys, skrg ni aku tgah cuti 1week coz lepas cuti ni aku terus final. So, motif aku cuti ni adalah untuk belajar belajar dan belajar disamping itu dating juga diselitkan sedikit yea. hehee. :) Aku nak belajar dan if boleh untuk sem1 ni aku nak dapatkan 3.5 ke atas n insyaallah 4.00 if can. Akak aku boleh dapat 4flat asal aku taleh ? yes ! u can Faridah cayo2!!

Usaha n usaha. Insyaallah boleh kan kan ? :) if taleh pun tape next sem ada lagi ryte? huhu. B d best among d best Faridah. :) Jadilah pelajar cemerlang. wahhahahaa. ayat skema ! :DD


*cayo2! :D

2 comments:

  1. terserlah kepoyoan ko . hahaha . chumel je pljr skola neyh . wakaka

    ReplyDelete
  2. hahaha. aku memang poyo beb ! aku ngakuu :D hehee

    ReplyDelete

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook