25 Dec 2009

Tempat Dating ?


Aku buat entri kali ni sebab aku dah pening gile tak taw dah nak dating kat mana. haha. Baru tadi Farid tanya aku nak dating mana esok, terus aku mati idea. Haha. Act, kitaorang stay dekat je so, kitaorang almost everyday kalau cuti kitaorang akan jumpe. Ada kelas pun jumpe ini kan lagi cuti kan ? Well, memang dah adat kitaorang kena jumpa selalu if not, memang seriously rasa tak senang duduk. Rasa macam life tak complete la gitu.. haha. Okey cukup. Masuk topik..

Kat mana erh tempat yang best untuk berdating then banyak aktiviti boleh buat and also tak makan banyak sangat duit n senang dapat parking? Haih. Banyak sangat dah tempat kitaorang pergi untuk dating sampai dah tak ada idea langsung. Kalau dekat dengan area rumah aku ni tak payah cakap la semua kitaorang dah selalu sangat pergi. OMG ! Aku really2 ketandusan idea. huhu.

Tadi aku servey google search pasal entri ni. Dapat la antara idea dorang adalah pergi jogging, futsal, snooker n sewaktu dengannya. Dorang cakap daripada makan2 baik pegi dating sambil buat aktiviti menslimkan badan. Ciss ! Terasa aku. hahaa. :p Then ada kata pergi berkelah, genting n zoo :) Erm, not bad ! :D haha.

Then ada cakap p ulu yam, air terjun belakang zoo, mid valley utk jalan2 shopping, karaoke and maen game. Ice skating kat sunway piramid, mandi-manda kat sunway lagoon n banyak lagi. Pergh ! Lau aku dapat gaji tak pe gak. Den dah lo tengah pokai ni. hahaa. So conclusion skrg, aku tak taw nak pegi mana. Yea ! =.='


0 gula-gula diterima :):

Post a Comment

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook