7 Dec 2009

sunway piramid best ! :)




Hey guys ! For ur information pic kat atas adalah di Sunway Piramid. ahhaa. :) Semalam aku baru kua dengan Farid pegi Sunway Piramid. A lot of pic aku snap but sorry guys pic kat atas just google image search je sebab aku ta amek lagi pic2 aku dengan Farid kat sana :)

Best gile la pegi sana. Korang betol2 rasa cam ada dekat Zaman2 Purba dulu. hahah. Aku memang respek la dekat orang yang design tempat ni. Gile mengkagumkan kot :) Cantek sangat2. Then kat sana banyak gile restoran untuk korang pegi makan. Jangan risau ok.

Beside dat, kat sana gak tempat shooping die memang gile best la. Sapa kata mahal ? Standart kot. Boleh tahan la agak2 barang rm20 pun korang leh dapat okey :) Then, macam2 tempat shopping korang leh kunjung. Tempat untuk games macam ice skating pun ada. waa. Gile seronok. Rasa nak pegi lagi la ! waaa. Best gile !! :) haha.

Korang jugak boleh tengok pemandangan dekat Sunway Lagoon in d same time. Memang leh tengok real2 a dari atas Sunway Piramid ni :) seronok kot. Even ta dapat masuk Sunway Lagoon dapat tengok dari atas Sunway Piramid pun dah gile seronok a. :) ahaa. Then2, kat sana if korang nak snap pic banyak2 memang la bagus sebabnye dekat sana macama2 tempat dengan design yang cantik korang leh jumpe. Memang kreatif habis la ! :)


* if rajin nanti aku upload pic aku dengan Farid kat sana ok :) Have a nice day !


2 comments:

  1. cam kenal jerk ikut rupa saper singa tu.. hahahaha..

    ReplyDelete
  2. ikot rupa akak sudah. hahaha :p

    ReplyDelete

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook