30 Dec 2009

Faridism Photography part 2

Entri aku sebelum ni bertajuk Faridism Photography part 1 adalah entri terdahulu untuk entri pada kali ini. Seperti yang korang tahu, entri sebelum ni aku tulis dalam bahasa Inggeris, tapi entri aku untuk Faridism Photographer part 2 kali ini akan aku tulis dalam Bahasa Malaysia. Jangan tanya kenapa sebab aku pun tak taw kenapa hari ni aku sangat bersemangat jiwa bangsa. Wahaha. Cukup mengarot ! Ok masuk topik..

Dekat bawah ni aku dah selitkan sambungan daripada hasil imej yang telah disnap oleh seorang photographer yang boleh dikira agak berbakat la. Korang boleh baca entri aku sebelum ni Faridism Photography part 1 untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan beliau. Sekiranya korang perlukan photographer, dan Faridism Photographer ini menjadi pilihan korang, korang habaq kat aku dan urusan seterusnya akan aku deal dengan korang okey :) Haa.. Apa tunggu lagi, mari kita sama2 melihat antara karya2 kreatif beliau.. zazzz...









* Korang perasan tak picture yang die snap semua macam ada story behind it ? I love it ! Nantikan banyak lagi dalam entri berikutnya.. Terima kasih kerana membaca ! :D


8 comments:

  1. tertarik ngan tajuk..hee..sebab aku guna 'ism' juga utk karya aku..

    teruskan mengambil gambar2 yg terselit seribu cerita

    ReplyDelete
  2. wa..cntik r bunga 2...nmpak real...guna d90 ke?

    ReplyDelete
  3. Cantiknay gambar2 yang diambil...Sejuk mata memandang..

    Great Teacher Onizuka

    ReplyDelete
  4. eyriqazz : tanks a lot. :D yea. sebab tuh saya suka dengan his pictures :) haha

    ReplyDelete
  5. missiesya : nolaa. just nikon D3000 :) new beginner :D huhu

    ReplyDelete
  6. hemy : yea semestinya ! :D haha. i love his pictures woo :D

    ReplyDelete
  7. Hi Eda, could u please ask your bf on behalf of me, what type of lense did he use ya? I pun pakai Nikon juga.. tapi standard lense. Thanks.

    ReplyDelete
  8. yea for sure i'll asked him :)

    ReplyDelete

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook