22 Feb 2010

Adakah Anda Tergolong Dalam Golongan Berperangai Cukup Annoying ?

Pernah tak korang terjumpa dengan orang yang korang baru kenal ataupun kawan-kawan korang yang berperangai rasa macam nak bagi pelempang kaki je kat muka dia ? Haa macam kat gambar bawah ni



Amacam ada style tak ? hehehe



Aku gerenti dalam hidup korang at least ada seorang kawan korang yang berperangai cukup digelar sebagai ANNOYING! Masing-masing ada pendapat istilah ANNOYING tersendiri. Dan kat bawah ni adalah antara ciri yang aku rasa nak kasi penampar penyepak dan penendang maut. Kot-kot korang ada ciri-ciri ni ke. Hehe.. Harap-harap tak ada ya. Peace.. heee



Annoying yang aku maksudkan kat sini adalah :



1 ) Manusia jenis yang tak tahu malu. Dah kantoi sesuatu tetapi buat macam tak ada apa-apa berlaku dan baget tak bersalah. Di manakah terletaknya kemaluan korang ? Ops! terover. hee

Wekkk ! untuk kau. hahaa. Tibe an.. PEACE! heee



2 ) Manusia yang suka menipu menipu dan menipu. Hidup penuh dengan penipuan dan fantasi. Kalau benda yang ditipu orang tak tahu tak apa tapi ini tipu yang terang-terang tahu kau menipu. Entah apa dia dapat dengan menipu pun aku tak tahu lah. hee


3 ) Peniru penciplak ataupun copycat. Aku cukup pantang dengan orang yang meniru ataupun sama dari segi semua lah. Tak kira lah daripada segi kerja mahupun baju kasut dan diri kita. Cukup annoying lah orang yang macam ni. Tolonglah, korang tak rasa macam kumpulan boria ke dari a sampai z sume nak sama ? Cari lah identiti sendiri okey. Aku tak minat boria aku minat dangdut je. Okey ini tipu ! heee

Ini bukan copycat ini namanya copyself. heee



4 ) Orang yang depan baik belakang macam binaweee babun berok macam kat bawah ni. haha.


Ada la sikit rupa kau macam ni. hahaha



Maksud aku kat sini, orang yang korang memang tak espek langsung lah dia macam binawee kat belakang korang. Kalau yang dah espek tuh tak kira lah sebab dah terang tang tang. hehe



5 ) Orang yang tak pandai tapi cakap dengan orang dia pandai. Contoh, konon dapat banyak A padahal fail yang banyak. haha. Ini cukup menghairankan dan membuatkan aku gelak sampai nak termuntah-muntah. hahaha.




Alalala.. Comel je dia gelak.. hehehe


6 ) Orang yang percaya benda-benda tahyul daripada percaya teknologi moden. Percaya dekat benda tahyul terlampau sampai sanggup putus kawan dan keluarga. Gila kolot la orang macam ni.. Pelik bin benar. huhu



7 ) Individu yang suka ikut orang lain dan tak boleh nak buat keputusan sendiri. Bagi aku, orang macam ni adalah orang yang belum cukup matang mental dan fizikal. Semua nak ikut apa orang buat. Come on ! Insan begini tolonglah jangan jadi annoying dan berubah jadi orang yang boleh fikir tentang diri sendiri.


Tengok Si Hensem ni, releks je jadi diri sendiri. Contohi beliau. hee



8) Perangai jenis orang tegur dia tapi dia buat dek je. Sumpah kalau aku jumpa orang macam ni sekali je aku tegur lepastuh aku tak akan tegur dah. heee



9) Annoying dengan orang yang dah la tak lawa ataupun hensem, badan tak hot dan sasa tapi perangai macam tuttt.. hehe. Maksud aku semua perangai buruk ada kat dia. Sampai satu kelebihan nak carik pun susah. Okey, anda sangat annoying kalau anda tergolong perangai macam ni ye. heee


10 ) Lelaki ataupun perempuan jenis mengada-ngada. Sangat geli okey. Tak kira lah lelaki ataupun perempuan. Kalau dua puluh empat jam perangai mengada-ngada (bukan manja ya) maka anda tergolong dalam orang yang sangat annoying.



Rimaskan dengan orang yang macam kartun ni ? heee




Okey, cukuplah kot sepuluh point je. Aku ingatkan tadi nak buat ratus-ratus. Takut pulak korang tak terbaca. hahaha. So, korang ada tak tergolong dekat ciri-ciri di atas ? Kalau ada, pandai-pandai lah ubati sikap anda itu ya. hehe. Ini pendapat aku lah. Tak tahu pulak pendapat korang untuk orang yang annoying macam mana. Komen komen ye. Sekian..




8 comments:

  1. banyak kali juga terserempak ngan org camtu....huhuh...mamat no 7 tu adoih la hahaha

    ReplyDelete
  2. tomyam : hahaha :) me too. conclusion setiap orang adalah annoying. gahahah :D

    ReplyDelete
  3. i pun ngada2 sikit yunk..tp kaang2 i serius.. :D

    ReplyDelete
  4. eny : ngada yang i maksudkan ngada sikit2 nak merengek. grr.. haha. erh u mana ngada u manja kot :p hehehe

    ReplyDelete
  5. hehehe..betul..meluat sgt ngn org suka merengek..kalau comel bisa tahan..kalau tak comel..nk muntah!

    *babe..nak tau MNIS best ke tak?

    datang sini :)

    http://enykikilaladediamond.blogspot.com/2010/02/ordinary-man-extraordinary-journeyfor.html

    ReplyDelete
  6. dalam kehidupan nie,memang tak boleh avoid dari jumpe mereka yang annoying..
    bagi aku mereka yang annoying adelah mereka yang tak punctual,menggedik depan budak laki,cakap tak serupa bikin and bajet cun .sekian.

    ReplyDelete
  7. eny : hahaha. then kita muntah sama2 ok :p heee. nak nak. okey i'll click :)

    ReplyDelete
  8. norain : yup masing2 ada rasa sendiri tentang istilah annoying ni. hahah :) aku setuju gak pendapat tu :) heee.

    ReplyDelete

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook