10 Feb 2010

FRIENDSHIP CONTEST



Macam biasa hari ni kerja aku asyik blogwalking. Terjumpa satu contest yang simple. Macam nak join je kalau bab2 gambar ni. hehe. So, start mencari gambar2 yang agak2 cun dan ada harapan nak menang. Ok jumpe ! haha. Ops lupa, contest yang aku katakan adalah FRIENDSHIP CONTEST anjuran CIK MAR . Macam biasa, aku sentiasa terlambat dan last minit menghantar borang. haha. Sebelum tamat 10/02/2010 cepat2 aku menghantar borang contest. haha. Pic bawah ni lah yang aku pertaruhkan.






* Gambar diatas dipilih sebab bagi aku gambar ni cantek. Itu sahaja. Tiada maksud lain ye. Harap maklum. hahaha



4 comments:

  1. konfem gamba ko menang :)

    ReplyDelete
  2. faris : aik pandai ko masuk blog aku pulak =.= hahaha

    ReplyDelete
  3. eida2...gamba to cantek, mntak2 lar ko menang!
    (^.^)

    ReplyDelete
  4. aisa : yeaa aku taw pic ni lawa itu pasal aku pilih. hope soo :D dapat topup rm20 oryte gak tu. hehe

    ReplyDelete

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook