3 Feb 2010

Shooting Iklan TV Kenny Rogers

Ada apa dengan shooting iklan ? Ops ! Lupa nak bagitaw korang pasal aku malas update blog dis lately yang semalam miss june daripada FilmTV Production tah pe tah aku pun lupa die kol aku untuk job iklan Kenny Rogers. Payment pun not bad. N aku bawa bersama kawan2 aku aisa, ayen, amer n anas. Aku snap pic guna kamera hp je sebab amer tak bawa DSLR la. Sory kawan2, apa2 pun, Jom usha.. zazz.. hehehe




Aku sampai2 je terus melantak puas2. Makanan tak sedap ! Janji Free.. Hehe. Ops korang pelik rambut aku str8 da ? hehe. Sory lagi sekali sebab aku lupa nak update kat korang aku dah rebonding rambut, well guna jari pun boleh. hehehe


Ops! tak perasan belt aku senget. Lantak a. hoho. Amoi kat atas Eda n Aisa ye. Kami pelakon terhormat harap maklum. haha. *ayat tak boleh blaa*


Kat bawah pelakon tambahan Ayen. hahaa. Ayen baca ngamuk die. hehe. Apa2 pun dorang baju sama kan kan ? Sweet gile ! hehe. Baju kemeja kuning Ayen pakai tu baju pinjam daripada production ok. Harap maklum ! hahahah


Kalau korang nak tahu ni mamat2 perasan hensem sekali kat lokasi. haha. Yela amer n anas aku taw muka korang depan2 kamera je n korang bakal akan dikenali seluruh world kan. Ok fine, aku sudah jeles sama kau orang dua. hahaha.





Haa, kat atas ni semua gambar sepanjang shooting iklan daripada pagi sampai la ke tengahari. Panas terik beb. Apa2 pun, nantikan iklan Kenny Rogers yang bakal menggegarkan TV rumah korang ok ! ahahaha. Siot je.. sila gelak saya buat lawak je. Hehe



Seterusnya untuk iklan minuman akan aku pertontonkan kau orang dengan gambar2 daripada hasil kamera DSLR bukan kamera hp aku dah ok. hehe.


3 comments:

  1. haha. jeles apanya. aduyai. ahaha

    ReplyDelete
  2. It's in point of fact a great and helpful piece of info. I am satisfied that you simply shared this useful info with us. Please keep us up to date like this. Thanks for sharing.
    Also see my web site: grumpy cat

    ReplyDelete

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook