13 Feb 2010

Pelik bin Benar Dengan Orang Jenis Macam..



Aku baru je servey daripada satu blog ke satu blog. Tertarik dengan satu blog yang agak top juga iaitu blog cik epal yang selalu bercerita pasal anonymous yang sentiasa menghentam dia dalam kebanyakan entry yang dia tulis..


Kadang2 aku pelik, kenapa mesti ada manusia yang jenis macam anonymous ni.. Yang sentiasa tak puas hati dengan blog yang ditulis oleh pemilik blog. Bagi aku simple, kalau TAK SUKA tutup mata pakai kain hitam ataupun senang cerita tak payah baca dan terus blaa ataupun kalau suka bacalah kan senang gitu. Tak perlu untuk membalas dengan perkataan pelik2 dengan menggunakan nama anonymous ataupun membalas balik dengan menggunakan blog masing2..


Kadang2 aku pelik juga si anonymous ni tak malu ke dengan diri dia yang terang2 menunjukkan dia seorang penakot dengan menggunakan nama samaran macamtuh ? haha. Bukan aku nak menyokong mana2 pihak, yea memang benar kadang2 kita kena terima kritikan daripada orang lain tapi kalau kritikan yang langsung tak membina ataupun kritikan yang membalas balik ataupun kritikan yang menyekang pendapat individu aku rasa ada something wrong dengan hati si anonymous ni. haha. Berapa banyak daa ATAUPUN.. Jangan marah.. hehehe



Haa, lagi satu aku pelik dengan orang macam ni. Aku rasa dorang ni buta IT la. Sebab apa ? Sebabnya, tidak ke dorang tahu, yang lagi selalu dorang buka blog yang orang dorang tak suka lagi meningkatlah traffic blog orang yang dorang tak suka tuh. ahaha. Sekaligus boleh menambah rezeki dan duit poket kepada si penulis blog yang dorang benci tu. hahahaha. NOOB gile korang duh ! haha.


So, janganlah buka blog tu kalau korang tak suka. Kata tak suka dan setuju tapi asyik baca tak ke korang rasa bodoh ? hahaha. Okeylah, cukup setakat ni aku membebel malas pulak aku nak menghentam insan bernama manusia yang berperangai begini. Cuma nasehat aku kepada anda anda dan anda jika ada yang berperangai begini, cepat2 lah jumpa cikgu belajar IT ye ataupun macam aku cakap pakai kain hitam ataupun nak senang lagi butakan mata kau terus supaya tak baca blog yang kau benci tu.. wahahhaha..




* Lagi sekali aku tak menyokong mana2 aku cuma meluahkan apa yang aku rasa terhadap insan begini. hahaha. Sekian, wasalam :)


5 comments:

  1. ahahahaha..
    ntah..
    nk hentam..
    tapi sorok2..
    penakut...

    ibarat marah tapi nyorok blkg tiang..

    ReplyDelete
  2. haha. taw takpe. orang jenis macam ni memalukan diri je =.= gahaha

    ReplyDelete
  3. Kata tak suka dan setuju tapi asyik baca tak ke korang rasa bodoh ?

    ni memang tepat punya statement. hahaha~

    ReplyDelete
  4. ariff : dorang memang bodoh ! hahaha. saya mengakuinya =.=

    ReplyDelete
  5. hahaha . dunno wut to say . tp rse klakar pun de gak . just let me kept in my self

    ReplyDelete

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook