8 Feb 2010

PTPTN oh PTPTN..


Hari ni aku, aisa, nana dan kak shera ke PTPTN untuk stopkan PTPTN kitaorang. Alhamdullillah semua berjalan dengan lancar. huhu. Macam2 aku tanya di sana dengan seorang akak kat PTPTN yang agak kerek sedikit. haha. Ok good news. Tadi kak shera baik hati sebab kol adik die yang tengah belajar dekat KLMU. She's so friendly, kak ana. huhu.


Kak Ana cakap kat KLMU cuma problem pasal management pasal dorang kerek dan poyo. Dan lagi satu pasal dorang tak puas hati KADANG-KADANG nota kena photostat sendiri. Yang belajar subject semua NO PROBLEM semua ok. OK FINE ! Then aku nana n aisa cakap alaaa itu je ke.. Setakat itu bisa diatur.. hahaha. N correction untuk kau orang pasal post aku sebelom ni aku ada kata 80% actually it was 70% praktikal dan juga aku cakap pasal shoot2 sume kan yang itu actually orang luar bukan budak KLMU. Nana membetulkan kesalahan aku. haha. Sory guys :) Apa2 pun harap maklum ye ! Oh lupe nak cakap lepak dengan kak shera best sangat ! hehe.

Sekian, terima kasih..



0 gula-gula diterima :):

Post a Comment

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook