9 Feb 2010

Aku Puas Dengan Apa Yang Aku Putuskan !



Untuk pengetahuan kau, dalam masa aku tidak berbuat apa2 tetapi hanya mengakses internet dan menjaga anak2 kucing ku yang baru lahir, aku semestinya tidak mensia-siakan peluang dikala aku free begini untuk aku membuat research memilih kolej yang terbaik dan juga mengetahui mengenai kelebihan dan kekurang hampir kesemua kolej kalau boleh satu dunia ingin aku research. hahaa. Dan mengejutkan sekali apabila aku merasakan bahawa keputusan aku untuk berhenti adalah tepat sekali dan memang seharusnya daripada awal2 aku lakukan perkara ini. Kenapakah ?



Aku baru beberapa jam membuat research dan survey dah mengejutkan apabila aku dibawa ke blog senior MIIM yang nama beliau agak dikenali disebabkan kes2 MIIM terdahulu. Aku dikejutkan apabila membaca entri beliau berkaitan KONVO di MIIM. Sememangnya benar apa yang dikatakan oleh seorang rakan aku berkaitan konvo di MIIM. Catatan yang ditulis oleh beliau tersangatlah mengejutkan aku dah seketika membuatkan aku tersenyum sendiri apabila aku merasakan satu kepuasan kerana keputusan yang aku lakukan adalah keputusan yang terbaik. Catatan beliau berkaitan entri tersebut masih baru iaitu May 2009 dan masih belum ada apa2 perkembangan berkenaan KONVO itu sehingga kini. Kau nak baca juga ? Yang pasti, benda yang benar tak akan aku diam diamkan. Kau tekan SINI.



Terpulang kepada kau untuk membuat andaian. Aku takut kalau aku digelar penghasut oleh insan2 tertentu. Yela itu kau! aku taw kau sebab ada orang repot, pk aku tak taw?? haha. Cuma nasehat aku kepada kau, fikir2 kan lah dan selamat beramah. haha...



* Btw, blog bro Kumaran ni seronok dan juga aku sudah khatam blog beliau. haha. Erh lupa harus kau tekan INI juga. Terima kasih membaca kau ye kau ! hahaha.


0 gula-gula diterima :):

Post a Comment

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook