7 Feb 2010

Aku Sudah Tahu Dan Sudah Bosan Mendengar!



Daripada survey yang aku dapat, majoriti semua kawan aku yang belajar di ipts mengatakan yang management dorang sangat teruk. Aku hanya gelak bila ada kawan2 aku yang cakap erh jangn pegi kolej ni management teruk. Erh jangan pergi management tu sana teruk! Aku hanya gelak gelak dan gelak.. ahaha. Open ur eyes guys ! Dah nama kolej swasta dan korang impikan sebuah management yang sehebat kerajaan ? Cuma boleh dibilang dengan jari. If nak bagus sangat untuk management pergi la kerajaan itupun belum tu 100% bagus kan ? huhu.


Melalui pengalaman aku belajar di bekas kolej aku, cukuplah sekadar aku katakan yang aku dah cukup cukup kebal dengan management yang teruk. Biarkan mereka teruk asalkan kemudahan cukup untuk aku belajar dan diiktiraf itu sudah cukup untuk aku buat masa ni. Penat aku dengar bila kawan2 cakap management kolej itu ini teruk. Bukan taknak mendengar kata2 mereka cuma aku malas dah nak dengar perkataan MANAGEMENT TEROK sebab aku memang tahu banyak tempat macamtuh lagi2 IPTS yang kos lebih ke arah media. Aku rasa if kau tak cakap pun aku dah tahu. haha. Kecuali kalau kau cakap erh kolej tu tak ada MQA or erh kolej itu tak dapat sijil then baru aku akan haaa ????!!


Sekian, terima kasih kerana membaca.


* p/s ; kalau bekas kolej aku ada MQA dan juga kemudahan yang lengkap sudah pasti aku tak akan berhenti. Setakat management aku buat gelak2 sudah. hahaha


4 comments:

  1. setuju.even akoo punye kolej pon bukan ketegori teruk lagi dah.memang da masok ketegori sadis!hu3

    ReplyDelete
  2. aleen adela akoo ^_* : sama kes la tuh dengan ex kolej aku. hahaa

    ReplyDelete

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook