9 Feb 2010

Lalalalalaaa...

Tadi pergi management. Kecoh. Mengejutkan sebab kak Fida kata yang die join geng kitaorang sebab die dengan geng die pun nak pindah as soon as possible. haha. She's funny. Die kata pasal surat yang kitaorang tulis pasal komplain tu dia cakap bagus sebab ada macam2 alasan. huhu. For 1st time die menyokong dan dia kata ramai jugak akan pindah. Then im thinking kalau semua pindah then d rest yang stay macam kau ? haha. Fikir sendiri ! Malas nak pk untuk kau. Kau ye bukan korang aku tak maksudkan korang semua yang ramai2 tapi aku maksudkan kat sorang individu sahaja. haha. Terasa suka hati kau.



Dan mengejutkan lagi kak Fida bersemangat untuk menolong aku dan 4orang lagi kawan aku untuk mendapatkan refunds. I trust her sebab die dah change totally today. Maybe die dah fedup dengan everything di sana. I dont know. huhu. Kak fida cakap nak bagi esok macam2 dia kasi termasuk alamat rumah n so on untuk jaminan yang die akan usahakan refund kitaorang berlima.




Then tibe die baru kol aku tadi waktu malam. Die cakap dengan aku yang dia akan pastikan yang surat kitaorang bakal dapat hitam putih akan tertera tarikh bila kitaorang boleh dapat refunds. TARIKH ye kawan. Dorang nak main hitam putih memang senang aku angkut masuk court. But, die perlukan paling lama jumaat ni. Dan kalau jumaat ni tak dapat jugak, aku dengan lagi 4orang akan terus ke SAL kolej untuk berjumpa Encik Latif. Sebenarnya, memang daripada tadi nak pegi SAL tapi tak jadi disebabkan jaminan kak Fida. But, dis time i trust her for d last time before aku pergi dari MIIM.




Sumpah she looked totally nak tolong aku dan kawan2 dan tadi waktu die kol encik hairi pun otai gile die sound nampak kebengangan die kepada staff di SAL. haha. Then mengejutkan sekali bila ada beberapa MISS, yaa for sure aku tak akan cakap siapa sebab rahsia antara aku dan mereka yang mereka jugak bakal ikut jejak aku dan aisa ke KLMU. Dorang cakap ; U study KLMU ke nanti ? then aku jawap, yes miss around august mybe, then die kata, Waiting for me maybe i akan ke sana nanti. Then aku gelak good ! Then the other miss jugak cakap, Dear, me too around september akan apply untuk berpindah ke sana. Then aku cakap dengan Miss2 ini semua, miss kita jumpa di sana ! I nak miss2 sume jadi lect i di sana.. Then dorang gelak, im HAPPY! hahaha..



Then ada yang dengar juga perbualan antara aku dan miss2 ni dan juga kak fida banyak yang tibe2 berniat untuk pindah. Dan terkejut, Jet tiba2 membuat surat dengan hanya menggunakan tangan directly untuk berhenti sebab dengar perbualan kitaorang dari a-z. hahaha




* Happy Miss2 yang otai n cool semua akan mengikut jejak aku aisa dan nana. Tak sabar. Btw, daripada aku dan nana untuk KAU, kalau KAU pindah boleh tak kitaorang perli KAU je ye KAU ; ' Eh asal nak pindah ? Bukan kau nak stay ke? Siapa HASUT kau pulak ? Kitaorang ni ke ?' hahahaha.. Sekiannnn......


0 gula-gula diterima :):

Post a Comment

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook