12 Feb 2010

Refunds Oh Refunds !


Pergi Institute SAL yang usang today. Menyeramkan sebab suasana yang gelap tapi bersih. Bintang disitu. hehe. Meet 2 orang senior MIIM there. Dorang past kertas A4 kena tulis nama no matrik n jumlah duit. Aku tak tahu untuk apa. Then dia cakap untuk refunds. Then okey just tulis la apa dia nak. Senior tanya, sem berapa. Amir answer, semester 2 setengah. haha. Funny !


Then she asked ; aik, macam mana boleh dapat refunds ? Then we all answer yang dah berhenti. Then she laugh. Dorang story yang dorang daripada zetro dulu. Sekarang dah sem7. Malas nak bercerita panjang, dipendekkan cerita kitaorang tanya apa kitaorang buat ni betol ke kak n so on then dorang jawab baik jangan buang masa terus ada kat situ. If MIIM still dulu yes go on, but if MIIM sekarang baik jangan buang masa. Okey, lega.. Tanks sis.


Meet kak fida. Dia bagi surat kena datang balik 28 February untuk corm formation nak check fail dulu n so on. Kitaorang mengamuk. Fail apa ?! Dorang cakap fail akademi kaler putih. Amer stat marah apa kaitan fail tu dengan refund ?! Nak jumpe Encik Latif sekarang juga ! Nampak dah pakcik botak didalam tengah usha2, terketar2 mungkin. Hee. Kak fida diam taknak bagi sebarang komen sebab dah kena marah then dia jawap, takboleh kena ikut surat 28 February jugak. Dipendekkan cerita, dengan panas hati kitaorang blaa..


Naik balik office balik, tak kira tak puas hati nak gak jumpe pakcik BOTAK tapi sekali lagi tak boleh. Ok tunggu kau 28 February. Argh ! Rasa nak je tendang pintu office dia tu. Sabar-sabar..


Keluar dari SAL.. Tengok balik surat check calendar sebab hati gusar2 28hb ni macam lain macam je.. Ops ! AHAD kau ! wee, nak tipu aku agak2 ye. Balik semula ke office untuk kali ketiga. Macam biasa maki kak fida. Aku dah hilang sabar. Aku cakap ; Akak kalau nak menipu agak2! Office mana bukak ahad ??! Takkan la kalendar pun tak ada.. Nana cakap biar aku sedekahkan.. Agak siot di situ.. Argh ! Apa kesah. Orang seperti mereka harus diajar. Penuh dengan pembohongan bak kata bapak aku..


Okey stle lepas kak fida masuk office jumpa pakcik BOTAK. Dapat balik surat temujanji dengan ENCIK LATIF pada 25February hari Khamis. Okey, akan ku tunggumu ! hahaha..



* Actually, aku kesian dengan encik latif tu. Dia nampak tua sangat. But, who cares.. Dia dah tipu banyak orang kot dengan janji2 palsu semata2. Btw, on 25th ni aku jumpa dia aku langsung tak akan buka cerita pasal kolej tak ada MQA ke apa. Itu bukan urusan dan tanggungjawab aku dah. Tak kesah langsung. Urusan aku hanya pada refunds. So, duit ke mari la kau kemari la kau.. hahaha. Ops act aku ada snap picture but malas la aku nak bluetooth masuk lappy aku buang masa je. haha. Lainkali kalau aku rajin bluetooth ye. gahahaha


0 gula-gula diterima :):

Post a Comment

Sebijik komen dari anda memberikan satu kepuasan impak maksima yang sangat superb. Terima kasih :)



We're specialized in Potrait & Wedding Photography!
If you're searching for a reasonable price and good quality of photographer,
you are right by choosing us! Quality is our priority :)
Click at the image below for direct to Faridisim Photography Facebook